Individuele- en teamontwikkeling

Salesmastery

Zijn jullie klaar om écht impact te maken?

Salesmastery
Individuele- en teamontwikkeling

Salesmastery

Zijn jullie klaar om écht impact te maken?

De verkopers doen er alles aan, maar de verkoopresultaten blijven achter
Bij de ene klant gaat het goed, bij de andere helemaal niet
Twijfel over wat je kunt veranderen in een verkoopgesprek
Verkopen is een vak. Zeker geen kunstje. Het gaat om het maken van verbinding en het leveren van toegevoegde waarde voor de klant. Het maakt daarbij niet uit of je een dienst of een product verkoopt. De grootste valkuil voor verkopers is het enthousiast vertellen over alles wat ze te bieden hebben. Weet dat hun verhaal eigenlijk minder belangrijk is dan dat van de klant. Een goede verkoper stelt de juiste vragen en luistert. En dan bedoelen we écht luisteren. Hij houdt de focus en komt er tijdens het gesprek achter waar de klant behoefte aan heeft. De deal wordt dan een logisch gevolg van het fijne verkoopgesprek.

Altijd zichzelf blijven

Een profvoetballer heeft talent. Toch traint hij bijna elke dag om nog beter te worden. Waarom een voetballer wel en een verkoper niet? Verkopers zijn een belangrijke schakel binnen elk bedrijf. Een goede orderportefeuille is bepalend voor de continuïteit. Wil jij het verkooptalent van jouw verkopers verder ontwikkelen? Kies dan voor de SalesMastery van SmitDeVries.

Op een leuke manier leren wij ze de vaardigheden om een nog betere verkoper te worden. Zonder misleidende praatjes. De verkopers leren vooral te luisteren, verbinding te maken en de behoeften van de klant te achterhalen. Niets meer en niets minder. En daarbij moeten ze altijd zichzelf blijven. Anders komen ze niet meer geloofwaardig over.

Moeiteloos verkopen

Na de SalesMastery wordt het werk van de verkopers leuker dan ooit:

• Ze sturen het gesprek makkelijk in de juiste richting.

• Ze weten hoe je een ‘klik’ maakt met iedere klant?

• Ze stellen doelen die ze écht kunnen waarmaken.

• Ze weten hoe je toegevoegde waarde creëert door het stellen

van de juiste vragen.

• Een prijsdiscussie overkomt hun niet meer.

Hoe ziet de SalesMastery eruit?

Tijdens de training gaan de verkopers de leerstof in de praktijk brengen. Ze gaan met elkaar aan de slag. De ene keer als verkoper,

de andere keer als inkoper. Het is namelijk handig om te weten hoe de persoon aan de andere kant van de tafel zo’n gesprek ervaart. Ze leren van elkaar door de feedback die ze krijgen en geven. Na de

SalesMastery zal het verkopen echt leuker worden, waardoor de verkoopresultaten zullen verbeteren. Wij helpen met plezier het verkooptalent binnen jullie organisatie verder te ontwikkelen. Even 3 dagen de mouwen opstropen en dan gaan. Voor het maximale resultaat!

Opzet trainingsdagen: 8.30 uur - 16.30 uur met een heerlijke lunch rond de middag

Dag 1: mindset, word bewust van jouw manier van denken. Belangrijke thema’s als communicatie, veranderen, voorwaarden voor succes en het maken van verbinding komen aan bod. Aan het eind van de dag weet je hoe jij op dit moment in de wedstrijd staat. En wat er dus nodig is om jouw doelen te bereiken.

Dag 2: uitleg van de salesmethodiek: een vaardigheid. Je leert de structuur van een goed verkoopgesprek, waarbij je altijd jezelf kunt blijven. Authenticiteit is voor elke verkoper namelijk belangrijk. Die bepaalt vaak de gunfactor.

Dag 3: uitleg van de salesmethodiek: verdere verdieping. Na deze dag heb je de structuur helemaal helder. De oefeningen zorgen ervoor dat je op een leuke manier leert hoe je de methodiek in de praktijk kunt toepassen. Een manier die bij jou past. Je gaat als een andere verkoper de deur uit. Maar als hetzelfde mens.

Hierna zijn er nog drie terugkomdagdelen. Nieuwesalesvaardigheden borgen is namelijk heel belangrijk.

Zijn jullie klaar om écht impact te maken? Laat ons jullie helpen om sales effectief in te zetten. Op een manier die past bij de betreffende verkoper. Het ‘kost’ ze slechts 3 dagen en 3 terugkomdagdelen. Maar het resultaat is blijvend. Ze leren geen kunstje, maar een vaardigheid.

Salesmastery

Zijn jullie klaar om écht impact te maken?

De verkopers doen er alles aan, maar de verkoopresultaten blijven achter
Bij de ene klant gaat het goed, bij de andere helemaal niet
Twijfel over wat je kunt veranderen in een verkoopgesprek

Salesmastery

Zijn jullie klaar om écht impact te maken?

De verkopers doen er alles aan, maar de verkoopresultaten blijven achter
Bij de ene klant gaat het goed, bij de andere helemaal niet
Twijfel over wat je kunt veranderen in een verkoopgesprek
De verkopers doen er alles aan, maar de verkoopresultaten blijven achter
Bij de ene klant gaat het goed, bij de andere helemaal niet
Twijfel over wat je kunt veranderen in een verkoopgesprek
Individuele- en teamontwikkeling

Salesmastery

Zijn jullie klaar om écht impact te maken?

Individuele- en teamontwikkeling

Salesmastery

Zijn jullie klaar om écht impact te maken?

Organisatie ontwikkeling

Advies voor organisaties

Kennismaken
Referenties

Neem het niet zomaar van ons aan

Kennismaken

Boerhof projectinrichters

Strategietraject

Azerty

Processen en werkbeschrijvingen

Solidus

CFO- en M&A support

Pan Oston

Directiecoaching

Maan

Procesoptimalisatie

Arch-IT

Strategisch - en coachingstraject

Uniper

Professionalisering HR-organisatie
Wie feest viert, trakteert! 🥳 - 10% korting op ons ESG programma.